KUUL

Datum: 2011-08-02 // Tid: 20:47:56 // Kategori: Lifestyle // Kommentarer (0)
Hejsan sötisar! Har inte bloggat så mcyket men har haft roliga dagar, jag sov ju hos Rebecka inatt med Emilia, det var kul, idag drog vi till farsta också köpte lite saker som jag kan visa i helgen, tyvär inte nu, har ingen data jag sitter vid :/ Och nu när jag kom hem åt jag korv med bröd, ah vi gillade! Sen min familj ville ha maschmalows så jag cyklade till centrum och köpte det plus en yougurt-dricka till mig :) Sen kom jag nyss hem och nu kollar jag på alssång på skansen, nu vet ni allt det där jag inte skrivit så mycket om.. Så förvänta er inte för mcyket bloggning.
Vi ses imorn hoppas jag, och jag tror det! Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0