Design nästan klar!

Datum: 2011-08-03 // Tid: 21:25:10 // Kategori: Lifestyle // Kommentarer (0)
Men hej bloggen! Skönt att jag bloggar? Tycker i alla fall jag.. Och här sitter jag och äter chips och dricker läsk, *host*! Inte bra Linnea. Sitter och klurar på designen, nu är det så att jag har inte gjort allt på designen själv.. men lite! Det är absolut inte klart, headern fattas osv. Hur tycker ni att headern ska se ut? Jag ska inte säga att bloggningen är strulig eller något för jag behöver inte blogga hela tiden. Ni får liksom inlägg då och då, och det blir bättre för varje dag ♥ Har massor men fina nya kläder jag ska visa i helgen då jag har en kamera. Men nu ska jag se på Sex and the city 2 på datan, vi ses senare.. Puss
Bild tagen av mig, inge bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0